diumenge, 30 de juny del 2013

São João a Porto

Encara m'estic recuperant del cap de setmana passat on vaig anar a passar la revetlla de Sant Joan a Porto (Portugal), a casa d'uns bons amics. Tot i que només vem estar 3 dies, van ser molt intensos i encara que casi no vem visitar la ciutat, ens ho vem passar molt bé. 
El Sant Joan a Porto és espectacular, la festa esta per tots els carrers de la ciutat, hi ha gent per tot arreu i l'amabilitat i simpatia dels portuguesos es extraordinària. Ja és el segon cop que hi vaig per aquestes dates i em segueixo sorprenent. 
El que més m'agrada és pegar a la gent amb els "martelinhos", els típics martells de plàstic de joguina que fan soroll quan piques, tot i que al principi sembla molt estrany he de reconèixer que al final és tot un vici.
Si teniu l'oportunitat de viatjar a Porto per aquestes dates disfrutareu d'una experiència increïble.




vistes de Porto
martelinhos, manjericos, balones ....
sardines, tango, francesinha ...


Aprofitant l'estada allà vem celebrar el primer aniversari de la petita Nina, i el meu regal que el vaig fer amb molt de carinyo, va ser un conill d'amigurumi i les unes banderoles (les primeres que faig), crec que van quedar força bé. ;-)










Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

M'agrada la teva opinió, POTS DEIXAR UN COMENTARI ;-)